تعداد بازدید: ۱۹
کد خبر: ۲۱۰۶۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰ - 2024 24 August
نویسنده : قُلمراد

در اوج قطعی‌های پی‌در‌پی برق و بی‌پاسخی مسئولان وزارت نیرو و عدم انتشار جدول زمانبندی قطعی‌ها و خسارت‌های زیادی که به وسایل برقی مردم و کارخانجات صنعتی و بازار وارد می‌آید، خبری خواندم که از پایین تا بالایم را سوزاند. آتش گرفتم و گفتم بروم یک دوش آب سرد بگیرم بلکه آرام شوم، ولی با کمال وقاحت دیدم آب هم قطع شده و دست از پا درازتر از حمام بیرون آمدم.

خبر چه بود که این همه مرا به سوزش و گداختن انداخت؟
خودتان بخوانید:

نخست‌وزیر ژاپن علت استعفای خود را افزایش هزینه‌های زندگی مردم ژاپن در دوران نخست‌وزیری خودش اعلام کرد.

به نوشته اقتصادنیوز و به نقل از رویترز، فومیو کیشیدا نخست‌وزیر ژاپن روز چهارشنبه ۲۴ مردادماه اعلام کرد که ماه آینده از سمت خود استعفا خواهد داد. تصمیم کیشیدا برای کناره‌گیری در پی نارضایتی عمومی از رسوایی‌های سیاسی و افزایش هزینه‌های زندگی اتخاذ شد که دوره سه ساله او را تحت الشعاع قرار داد و منجر به آغاز رقابت برای جایگزینی او شد.

حالا در ایرانِ ما این همه دولت‌ها عوض شد و آمدند و رفتند و هزینه‌های زندگی سر به فلک گذاشت و دارو کمیاب شد و هزار بدبختی دیگر، یک بخشدار هم استعفا نداد.

یا در همین اوضاع قاراشمیش  صنعت برق که این همه اعصاب مردم را قر و قاطی کرده، نه وزیر و نه معاون وزیر و نه مدیرکل و نه حتی رئیس اداره برق قادرآباد هم حاضر نیستند بیایند توی تلویزیون و جلو مردم بایستند و تا کمر خم شوند و برای آرامش عمومی، یک عذرخواهی ساده کنند.  

به خدا قسم چیزی از شما کم نمی‌شود. مردم بیچاره ایران آدم‌های قانعی هستند و زود راضی می‌شوند. نکنید این کار‌ها را.

نظر شما
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
پربازدیدها